Sider

fredag den 17. august 2012

FOTO Workshop -program

Det er så meget oppe i tiden at tage billeder, alle deler på blogs, facebok, flicker, instagram og hvad det ellers hedder. ... vi bevæger os i en visuel verden, hvor vi bliver bombarderet med billeder, ting og inspiration hele tiden.
Vil man ud med et budskab, er det super vigtigt men fanger folks interesse og det er med øjene vi skaber vores første indtryk -derfor er billederne så vigtige.

Selv har jeg min egen lille jagt på det perfekte billede, men ramler altid mod en mur, for jeg ved en masse om styling, steminger, kompositon, farver m.v. .... men jeg tager alle billeder på Auto, og for at løfte mine billeder et niveau op, skal jeg helt klart udfordre mig selv og slå Manual funktionerne til !!
MEN lige meget hvad niveau du er på, er der så mange små fif, regler og tricks, der kan løfte kvaliteten og lækkerheds værdien af sine billeder.

Peter og jeg har lavet mange boligreportager til danske og udenlandske magasiner, da vi begge også har en baggrund for at undervise og videre give vores erfaringer, kom idéen til denne workshop.

Her er et workshop program:
Spørgsmål, tilmeldninger sendes til mig på camilla@hunch-living.dk
-Jeg sender også rigtig gerne programmet som pdf.