Sider

onsdag den 18. januar 2012

tanker fra mit soveværelse

jeg drømmer helt vildt lige i øjeblikket -sådan helt livagtigt, jeg er helt træt om morgenen, over alt det jeg har fortaget mig om natten!
forleden drømte jeg at jeg var gravid med firlinger!! jeg fødte den ene og efterfølgende satte jeg mig bare og sludredet ved et middagsbord med venner. vi snakkede om hvorfor de andre 3 ikke kom og mens vi snakkede fik jeg veer -ja så ringede vækkeuret og jeg var helt mast over lige at have 'født' -smil.
-bare for godt ordens skyld drømmer jeg ikke om flere børn og bestemt ikke 4'linger!!

jeg kunne ikke lade være med at google drømmetydning og fandt følgende:
GRAVIDITET : *
Forud for en drøm om at være gravid har der været drømme om befrugtning og disse drømme kaldes initiationsdrømme. Initiation betyder indvielse/begyndelse til noget nyt og et barn er symbolet på udviklingsmuligheder. Så graviditet symboliserer at man er i gang med en ombygnings og udbygningsproces, hvor man bereder sig selv til at træde nye veje og følge op på ideer og impulser

.... Hummm det er vel meget positivt, måske eller?
Hvad lægger du i dine drømme?
Skal man lægge noget i sine drømme?