Sider

søndag den 22. januar 2012

klar til salg?

Søndag er store åbent hus dag. Har du din bolig til salg?
Det er der mange der har i øjeblikket og det er helt klart et yndlings emne i medierne, falder priserne yderligere?   Er der køber vilje m.v.
Jeg har ikke forstand på det rent økonomiske del af et boligsalg, men jeg har som stylist, visuel merchandiser /dekoratør hjulpet 100 vis af mennesker med at sælge deres bolig, både helt almindelige boliger store og små, samt liebhaver.
For når man har sit hjem til salg, er det ikke længere bare dit hjem, men en vare på hylden i en butik!
Ligesom det gælder for alle andre produkter, gælder det om, at få sit produkt til at tage sig så godt ud som muligt. Så det er din bolig og ikke en af de andre varer, som køberne falder for.

Prøv at kikke objektivt på din bolig, med denne tanke i hovedet og se om du ikke skulle kunne få øje på ting der kunne optimeres og ville hjælpe salget på vej. Måske er det hos dig ikke så meget der skal til. Ofte kan små tiltag gøre underværker for at de interessede for den fornemmelse af, at dette kunne være deres nye hjem. Gør dit hjem indbydende og attraktivt !

Held og lykke, jeg håber at denne lille idé, har kunne hjælpe dig.

ellers kommer jeg meget gerne ud med objektive øjne og hjælper dig med hvad du kan gøre for din bolig. 'Bor du inden for Storkøbenhavn koster et møde, hvor vi gennemgår hele din bolig og det billed materiale der er lavet bare 1500 kr.
skulle du bo i jylland og tænke at det lyder interessant, vi jeg gerne for et lille beløb kikke på de billeder der er taget af jeres hjem.
skriv til mig på camilla@hunch-living.dk eller ring på 22140942


NB.
denne lille perle er ikke til salg, det er nemlig mit lille drømme-hus, smil