Sider

tirsdag den 20. september 2011

en lille forklaring...

Jeg skylder en lille forklaring, i dette indlæg skrev jeg om kriller i maven for den næste tid.... flere gange har jeg forsøgt at forklare -men det er ikke det nemmeste.
Lidt er afsløret, jeg har nemlig været så mega spændt på at se mine fotoserier på tryk, de første er kommet, flere kommer i den næste tid -jeg glæder mig.
Efter sommerferien følte jeg mig, efter lang tids planlægning, klar til at fjerne økonomiske sikkerhedsnet. Jeg skal nu, igen, leve 100% af min lille indretnings virksomhed HUNCH, -det giver sug og kriller i maven!
...at alt dette sker, samtidigt med at min far er syg, er ikke hele tiden nemt  -men det styrker også energien til at bruge sin tid/liv på noget man kan lide og som gør en glad!

Jeg er mega glad for alle jeres små kommentarer til mine indlæg, virker måske sjovt, men de små hilsner styrker selvtilliden til at knokle lidt mere på/ tak!