Sider

søndag den 29. maj 2011

søndag, biler og frida

biler, biler og flere biler på charlottenlund galopbane.

Bør man indrømme at ens datter er hende der på legepladsen, køre med hoved først på ruchebanen, kravler op den forkerte vej, opper ud fra halsbrækkende højder og ikke kan gå forbi en vandpyt unden at hoppe i den  -at hun i øjeblikket, mere eller mindre er ved at tage livet af mig med sit lille mokketrisse temperament og at jeg tros alt ikke kan lade være med at smile og tænke hun er fantastisk og nok skal klare sig ??

Og ja.... det er en Marapytta jakke Frida har på, vi har fået lov den fine jakke, den jakke jeg sukkede over længe længe inden jeg lærte Line at kende..... Og den er skøn, pasformen er så go' og bare super fin! (Tak, Line.... jeg skal gøre hvad jeg kan for at den kommer nogenlunde uskadt retur!! smil)