Sider

lørdag den 1. maj 2010

Pige ting



Nu er julen slut for denne gang, hyggeligt gensyn og jeg glæder mig til i skal se det hele, MEN det bliver først når det rigtigt jul.... Nu skal det være forår igen!
Jeg har fået en masse fine pige ting som jeg gerne vil dele med jer.
Det lyserøde plastik spejl fra 80'ere, minder mig så meget om min barndom, at det måtte med hjem til Frida. Der nu har fået sin ejen lille gadarobe med skoreol, spejl og knage...Hun elsker det!...hvad er det med os piger, sko og spejle ??
..men når man er 1½ år er man ikke så selvkritisk, hold da op det spejl har fået mange kysser/ smil.
Bølle er alt for sød og også et dejligt minde, til lange cykel ture med en lille Bølle i cykelkurv.
Kjolen har Farmor fundet i en genbrug -bare super skøn!
Og så har endnu en dukke findet hjem til mig...iiii.... hun er fin og ligner hun ikke lidt Frida??. Det er også Farmor der står bag dette fund, TAK!
Så er der broderiet, som jeg fik som en lille overraskelse. Jeg blev så glad og rørt -tænk at en pige, som jeg slet ikke kender, har luret lige hvad jeg elsker og lægger denne lille fine sag i den fineste pakke til mig. TAK, Anne -jeg lover at bruge det til noget helt særligt.